onsdag 21. september 2011

Turbukser

Merete skrev en kommentar her i bloggen for litt siden at hun hadde "gått under for buksepresset"! Tenkte jeg måtte forklare det litt, og samtidig tipse om de beste buskene!


I fjor høst kjøpte jeg denne Norønnabuksa og brukte den på alt av turer og agilitytreninger. En utrolig god bukse, og utover vinteren kom fler og fler i agilitygjengen med lik bukse. :-)

Norrøna Svalbard bukse: Mer HER.






Merete var en av de få som ikke lot seg presse. Men da jeg på slutten av sommeren kom med denne Bergansbuksa lot hun seg til slutt "presse"! Kusine Elin kjøpte den vel innen en uke etter at jeg kom med den første gang. Hun er en shopper som meg, så vi lar oss lett rive med. ;-)
Men hallo den buksa er fantastisk! Helt utrolig god å ha på!
Bergans Geita Lady Pants. Mer info HER.





Merete til venstre har enda ikke gått under for presset, men Elin har ;-) Fineste buksene!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar