fredag 2. september 2011

Bloggeren Adoreas Red Deludofina

Det er så gøy å endelig ha kommet igang med bloggingen igjen! Skikkelig skikkelig gøy! :-) Og det er så utrolig gøy at så mange følger den!

Men det er andre Adoreanere som blogger også, og her fremover vil jeg presentere bloggene! Kanskje fler blir inspirert til å blogge!

Adoreas Red Deludofina og Kine blogger om fashion og hund! Me like! Jeg er veldig takknemlig for at Kine holder meg oppdatert på hva som er hot for tiden! Også er jeg selvsagt veldig takknemlig for alle de fine bildene av Deludofina!

Følg Kine og Ludo HER!

PS! De har en konkurranse gående nå som ihvertfall jeg har lyst til å vinne. Mer HER!



1 kommentar:

  1. Hei.
    Har sittet og sett på bildene av Ludo. Han ligner veldig på Nils. Det er vemodig at han er borte men godt at det er så mye bra etter han.
    Klem fra Tone

    SvarSlett