søndag 18. september 2011

BIanca 2xCERT og 2xBIR og 1xBIG-4 OG 2xHOPPCERT i helgen!

NACH Adoreas Red Bianca og Ruth har virkelig hatt tidenes helg! I går tok de CERT og BIR på utstilling og HOPPCERT i Agility på en og samme dag.

I dag gjør de det samme, og topper det hele med BIG-4 på utstilling og gjør sitt beste Agilityløp og får en 1. premie og 1. plass der også! I Agility er de allerede Champion, så certet der gikk til neste på pallen. Jeg trodde vitterlig jeg så den samme meldingen om igjen fra i går, men var jo litt endring da. :-) Dere er helt rå, altså! Tenk å gå til topps begge dager både på utstilling og agility! Jeg sier det igjen; jeg er sprekkferdig av stolthelt! For en allsidig Toller!


NACH Adoreas Red Bianca med helgens rosettfangst:)
Beklagelig at arrangøren ikke hadde rosetter til Agility og heller ikke Cert rosertter til Agility

2 kommentarer:

  1. Sløyfebilde er herved sendt:)
    God klæm fra gjengen i nord<3<3

    SvarSlett
  2. Dere er helt rå Ruth og jeg skjønner veldig godt at du er stolt GT, det har du ALL grunn til å være:)

    SvarSlett