lørdag 17. september 2011

Adoreas DobbeltCERTvinner og BIM-valp

Nok en fantastisk helg for Adoreanerne!

Mens jeg og Adoreanerne Merete, Elin, Jan og min mor har vært frivillige på Arendalsstevnet i hele dag har 2 Adoreanere gjort oss sprekkferdig av stolthet andre steder i landet.

Først kom det melding om at Adoreas Red Ecchaos ble beste hannvalp og BIM på Norsk Retrieverklubbs utstilling på Holemoen. Her er hans flotte kritikk: “Trivelig hannvalp, velskåret hode, tilstrekkelig lang hals, bra front og ben, god overlinje, god bakpart, noe “padlende” under bevegelse, prima pelskvalitet. Velvist.”
Grattis Ida.

Og et par bilder av den kjekke unge herremannen:


Adoreas Red Ecchaos



Fler bilder i bloggen hans HER.


Og så NACH Adoreas Red Bianca i nord da!!!! Jeg er stum av beundring over team Bianca & Ruth! Bianca blir BIR med CERT på Blåbyutstillingen (Sortland?) og samtidig får hun enda et Hopp-CERT i agility! På samme dag!!! DobbeltCERTvinner! For en allsidig Toller!

Biancas flotte kritikk: "Medium bitch, very good chest, good nech, good topline. Very nice, elegant movements, good temperament"

Håper på bilder av DobbeltCERTvinneren med rosettene!


Formen min er heller laber i kveld. Kald dag ute på stevne i dag, og en forkjølelse som har prøvd å trenge igjennom i flere dager nå er vel ikke den beste kombo. Sitter med 2 herlige rødpelser slynget rundt meg i sofaen (Alpha og Caprice) og 2 snorkende like herlige Ritsjratsjer (Mea og Troja) nedenfor sofaen. Sloknet i sted, så får vel komme meg i seng for VIL ut på Hove og gå agilitystevne i morgen tidlig. Vil vil vil! :-)

Ha en fin lørsdagskveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar