mandag 19. september 2011

Mandag morgen blues

Ble ikke akkurat bedre i formen utover kvelden i går, selv etter å ha tilbragt hele ettermiddagen og kvelden under et pledd på sofaen. Så dagen i dag tilbringer jeg også under et pledd i sofaen omkranset av 3 hundejenter som syns det er stor stas å ha mamsen hjemme (Alpha reiste hjem til familien sin i går kveld etter å ha tilbringt helga med oss). Men jeg har jo ikke tid til å ligge her! Masse å gjøre på jobb, og jeg skulle vært med Fendi og Maja på valpekurs i kveld, også må jeg rydde huset. Også bare hater jeg å være borte fra jobb! Det er ytterst sjelden jeg er det, men likevel!
Får se om jeg orker å redigere noen bilder senere mens jeg ligger her.

Etter en helg med pøsregn er det godt å se at det er litt lysere ute i dag. Jeg elsker høsten med den klare luften og de fine fargene, men syns samtidig det er litt vemodig at sommeren er over.
Et av de virkelig gode sommerminnene er helgen jeg tilbringte på denne:




Det var vel forsåvidt den eneste ledige helgen hjemme hele sommeren og lørdagen tilbragte jeg på denne på et ferskvann utenfor Arendal mens Erik stod på land og fisket, og Caprice løp løs og koste seg. En herlig sløv lørdag.
Søndagen tilbragte jeg også dagen på flytemadrassen, men da på sjøen ved familiens brygge i Flostafjorden. Det var vært noen herlige badetemperaturer denne sommeren, og jeg kjenner at jeg gleder meg allerede til neste sommer!

2 kommentarer:

  1. Hjemme på sofaen med forkjølelse jeg og...kjedelig! God bedring, ringer deg om litt! :)

    SvarSlett