torsdag 8. september 2011

Dior is in the house

På mandag hentet jeg hjem Dior (Adoreas Red Dancing Dior). Hun er straks 1,5 år og bor hos en fôrfamilie i Sandefjord. Planen var at jeg skulle ha henne med til NKK Stavanger for å stille henne ut, men allerede rett etter jeg meldte henne på begynte pelsen å falle av. Jeg hentet henne likevel for å lære henne å kjenne en ukes tid, ta henne med på forskjellig og å få røntget hofter og albuer.

Hun har vært med på masse allerede. På tirsdag var hun med på kurs med Amokk Hundeskole og der var hun den "forstyrrende faktoren" når instruktør Siv leide henne rundt mellom de andre hundene.
I går var hun med på agilitytrening og gikk hilst på masse hunder og folk.

Hun syns Ridgebackene er litt skumle, men hun syns det var stas å løpe tulling på jordet med Meas døtre, Arwen og Almea, samt Caprice i går kveld.
På dagene er hun med på kontoret og hun er en flink kontorhund. Hun har jo vært kontorhunden min før hun flyttet til fôrfamillien. :-)

Vakre, søte, snille Dior!




1 kommentar: