tirsdag 20. september 2011

Lei!

Åh, nå er jeg lei av å være syk! Stod optimistisk opp i morges med store planer om å komme meg på jobb. Men skjønte fort at det var umulig. Kreket meg tilbake til senga og våknet ikke før rett før Erik kom hjem fra jobb. Åhh, kjipt. Også jeg som skulle på lydighetstrening i kveld og agilitymøte i klubben. Liker ikke gå glipp av ting..

Når en ligger sånn syk og ikke har vært ute av døra på noen dager så gleder en seg veldig til alt en skal oppleve snart.

En ting er kinofilmen Kong Curling! Ler meg fillete av traileren! Den har premiere til fredag, og da blir det kinodate med Erik! :-) Gleder meg vilt!





En annen ting er en nær forestående Finlandstur med Mea. Spennende! Har begynt å se etter overnattingsted.

Og selvsagt Agilitykurs med GiLabb og Thomas Thiesen til helga! MÅ blir frisk snart!


Når Erik ikke jobber så ser vi for tiden serien "How I Meet Your Mother". Utrolig artig serie hvor vi ler så vi rister. Herlig nå som jeg ligger syk. I går kveld måtte han ned til byen og kjøpe sesong 2. Anbefales!


 

1 kommentar:

  1. æsj og fysj! du har ikke tid til å være syk! Viktigst er å være tålmodig å slappe av så kommer du deg nok raskt opp på beina igjen=) godt med litt tv-serie kos når man må holde senga! =) Bli bra!! =)

    SvarSlett