onsdag 14. september 2011

Shopping i Berlin

Koser meg fortsatt i Berlin! God mat og mye å se. Etter kurset i dag var det bare å løpe ut i gatene og utnytte fritiden maks til shopping! :-)

Berlin er en herlig by, og jeg bare elsker å gå rundt å kikke på hva folk har på seg og selvsagt i butikkene.

Det ble shoppet litt av hvert i dag. En jeans, en topp, en skjorte, to kjoler (en ull og en strikkekjole) og støvletter. Jeg blir jo litt soft når jeg er så langt borte fra Capricen min, så når jeg kom over en hel reol med Caprice sko og støvletter MÅTTE bare ett av parene bli med meg hjem! Svarte ankelstøvletter i skinn med høy hæl. Caprice er jo oppkalt etter de to parene Caprice-støvletter jeg kjøpte vinteren hun ble født. De er så gode å gå i. Lette på nettet, men fant ikke bilde av de på hjemmesiden til Caprice.
Cos butikken, hvor jeg i dag kjøpte den grå ullkjolen (bilde i bloggen i går), hadde så mye lekkert! Blir helt dårlig! Hjemmesiden deres HER.

I morgen bærer det hjemover igjen, og jeg gleder meg så til å se Erik og hundene igjen! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar