onsdag 24. august 2011

Tirsdagsblogg!

Det er skikkelig skikkelig gøy å ha kommet inn i bloggingen igjen! :-) Og er jo kjempegøy når så mange besøker oss!
Jeg har en litt tidlig lunsj i dag, for jeg skal til en skole og holde foredrag kl 12. Men siden dagene er hektiske så blogger jeg mens jeg spiser.

Jeg har lovet å legge inn bilder av kjolen jeg hadde i bryllupet i helgen, og de kommer. Må bare få de ut av kameraet først.

På mandag etter jobb var jeg vest for Kr.sand og kjøpte et nytt hundefôr. Orijen. Jeg har hørt så mye bra om det fra utlandet. Det er få forhandlere av det i Norge, og jeg fikk kjøpt av de som importerer. De får ikke tak i nok fôr til Norge for etterspørselen er så stor. De sender for det meste fôret i posten til kunder, siden det er så få steder de selger det. Jeg skriver mer om det når det er testet. Hjemmesiden dere er HER! Jeg er veldig spent på å teste det ut for syns det høres veldig bra ut. Så langt er hundene over seg av begeistring. Troja og Mea spyttet ut det gamle fôret (som jeg blander i nå i begynnelsen) og spiste kun Orijen i morges... Caprice sluker alt, så hun "støvsugde" golvet av det de andre ikke ville ha. :-)

Jeg stoppet også innom Lauvstua. Anina (Caprice sin "farmor") hadde sendt med de et spesiallaget utstillingsbånd til meg på Bjerke i helgen. Det var lekkert med rosa bling bling! Det skal snart testes! Tusen takk, Anina!
Hørte det var en streng streng dommer på NKK Bjerke i helgen. Kun 3 stk fikk CK av alle!
Datter av vår Adoreas Red Bel Canto, Mountain Tollers Surprising Tiili, vant juniorklassen og er dermed CRUFTS-kvalifisert! Grattis!!!

I går var Troja og Caprice på kurs igjen, og det var knallgøy. Bruker klikker igjen og spesielt Troja elsker det. :-)
I kveld står siste runde på AgilityCup Sørlandet på plakaten. Skikkelig regnvær, men er jo bare å kle seg! Gleder meg!

Nå avgårde og holde foredrag for barneskolebarn!

3 kommentarer:

  1. Ohhh...... Pas på med Orijen på tollere..... kender til rigtig mange tollere der har fået nyre samt hud problemer af det!!!

    SvarSlett
  2. Hmm, sånt hører jeg egentlig om på all slags fôr. Men vil gjerne høre mer om det. Jeg har en valpekjøper som bruker det og er knallfornøyd. Jeg kommenterte at pelsen var blitt så flott og spurte hva som var skjedd, og fikk svaret: Orijen. Alt jeg leser og har hørt er så positivt, og jeg er veldig spent. Det at de spesielt ikke bruker kornprodukter er noe jeg liker. Men send meg veldig gjerne en mail på det du har hørt! :-)
    RR'ene elsker det, og det er så godt å se at de spiser. De er ellers så kresne på hundemat. De som tester det ut nå i første omgang.

    SvarSlett
  3. Elsker GT blogging altså, gleder meg til kjolebilde, har to bryllup på rappen nå snart

    SvarSlett