mandag 15. august 2011

Shopping i Tvedestrand

Jeg har som mange vet et stort avhengighetsforhold til sko. Så når favorittskobutikken min, Stranna Sko i Tvedestrand, i dag reklamerte med stort salg så ja, da måtte jeg en tur dit etter jobb. I ettermiddag var eneste dagen denne uka jeg ikke har fullt program etter jobb, så det passet jo perfekt! :-) Min mor var heller ikke sen å be. Vel fremme i Tv.strand var Elin, datter Helle og Adoreas Ridged Almea de første vi støtte innpå! De bor i Tv.strand. :-)

Og Stranna Sko skuffet ikke denne gangen heller! Ble helt svett av å skulle velge, og velge bort. Det var en VELDIG fornøyd GT som tuslet ut derfra med skopose(r)! Oh, lykke!

Jeg skrubbet opp kneet når vi skulle bære ut agilityutstyret på lørdag morgen, og nå er det blitt betent så jeg skulle innom kjøpesenteret, Grisen, og handle div på apoteket der. Bare det at jeg fant jo andre butikker jeg måtte på før apoteket, så det var stengt når jeg endelig fikk somlet meg bort til det... Men fikk kjøpt kjole til helgens bryllup da. Eller to... Klarte ikke bestemme meg. Men nå er det altså lenge siden jeg har shoppet. Og nå har jeg shoppeforbud frem til utenlandsturen i september. Basta!

På vei ut fra kjøpesenteret fikk vi se en vakker Toller. Og overraskelsen var stor da det var vår Adoreas Red Difany! Sammentreff!!! Hun ble helt tulling av glede over å se oss. Herlige jenta! Her er et bilde av oss på utsiden:


Adoreas Red Difany og meg

Jeg måtte da innom apoteket i Arendal, men det gjorde jo ikke noe. Var innom Adoreas Red Fendi en tur også før jeg satte kursen mot skogen, og tur med hundene. Dagens action ble da det kom hester ridene i skogen, men jeg hørte de før hundene så jeg fikk tatt de i bånd før vi så de. Så klokka ble jammen ni i kveld og før jeg kom meg hjem. Men nok en gøy dag!!!

1 kommentar:

  1. ja jeg elsker også stranna sko!:-)
    koselig at du stakk innom oss i går det ble veldig koselig;-)
    sees til neste uke, og kos deg i bryllup!
    klem Maja

    SvarSlett