onsdag 17. august 2011

Agility Cup Sørlandet

For en fin fin kveld!!! Etter jobb (og tur i skogen) pakket Merete, Elin og jeg hundene inn i den nye AdoreaTransporteren og satte kursen mot Kristiansand og neste siste cup i Agility Cup Sørlandet. Vi ankom i rimelig god tid, og rakk å slippe hundene på et jorde i nærheten. Hundene er altså: Adoreas Ridged Arwen, Adoreas Ridged Almea og Adoreas Ridged Caprice. De koser seg så sammen.

Arwen og Almea var først ut og de gjorde begge to veldig bra løp. Om jeg så riktig på lista så kom de på 3. og 4. plass av 11-12 stykker. Knallbra!!! Resultatene kommer vel ut på web i morgen. Caprice tullet i dag, så vi hadde to gode halve løp ;-) Første halvdel av ag-løpet var veldig bra, resten dårlig. Og omtrent det samme på hoppløpet, så vi disket. Men veldig moro for det!

Merete stilte med mat, og jeg må virkelig si vi koser oss på tur! Ble uskarpe bilder, men legger ut et par. Og "gjengen på tur" til slutt! :-) En uke til siste cup, og da i Lillesand! Gleder meg allerede!



Adoreas Ridged Arwen og Merete


Caprice og jeg


En blid gjeng som koser seg på tur! Merete, Elin og meg.

2 kommentarer: