mandag 15. august 2011

Meldinger og utstilling

Da er en ny uke over oss og jeg skynder meg og blogge litt i luchen. Føler meg mørbanket etter helgens tettpakkede opplegg og ikke minst all løpingen. Kommer mer tilbake til det.

Har fått en del tilbakemeldinger på at dere ikke får til å legge inn meldinger. Dere som ikke har påloggingstilgang til de forskjellige tingene det blir spurt om; trykk på de to nederste. Enten "Navn og Nettadresse" eller "Anonym" (og skriv da navnet under som hilsen). Blir veldig glad for hilsninger! Og jeg syns det er så artig å så mange følger Adoreabloggen!

I helgen har lille Felice debutert i ringen sammen med Erica. Dette er Ericas andre utstilling og da er det jammen ikke verst å få "well shown" på kritikken! De ble nr 2 i 4-6 mnd klassen med denne flotte flotte kritikken: "Very nice pup. Behaved very well. Nice coat, nice outline. Well shown. Very promising."


Adoreas Red Felice

Valpekjøper Camilla på Mountain Tollers (som har Daria fra oss) har også vært på utstilling i helgen med Bel Cantos datter Mountan Tollers Surprising Tiili. Hun vant juniorklassen begge dager med CK og ble 3. beste tispe lørdag og 4. beste tispe søndag! Grattis Camilla! Daria er så nedrøytet at hun ble ikke stilt.

Mountain Tollers Surprising Tiili og Adoreas Red Daria (foto: Rikke L Skogstad)

5 kommentarer:

  1. Hoho, skal si du legger opp et tett program, ja. Grattis med flinke og vakre Adoreaetterkommere, og tommelen opp for hyppig blogging! Note to self: prøve å følge GTs nye bloggtrend.

    SvarSlett
  2. Åh så det var derför som Daria ikke dök opp, satt ju och väntade på henne! Tack för ditt fina inlägg, hoppas att du kan skriva att vi vann nästa gång ;) Har sett på en del handlerkurser, nu gäller det bara att hitta någon som går i höst- vore ju perfekt att få lite träning innan hon ska ställas "på riktigt" till våren!

    SvarSlett
  3. Ja det var så gøy å begynne å blogge igjen! Og innleggene trenger ikke være så lange. Og jeg TRENGER ikke blogge om alt som er skjedd siden sist. Det hadde jeg nemlig fått for meg, og derfor helt bloggtørke!

    SvarSlett
  4. Ja det skal bli så artig å følge dere, Erica! Kritikken var jo syper!!!

    SvarSlett
  5. Ehh, SUPER, skulle det jo stå!

    SvarSlett