lørdag 13. august 2011

Hektisk helg

Denne helgen har jeg altså meldt meg på 2 kurs. Begynner dagen på Hove med agilitykurs kl 09:30 og så videre til Søgne på Handlerseminar med proffhandler Hugo kl 14:30. Puh! Nettopp kommet inn døra etter å ha kjørt Mariann og Zemee hjem etter kurset samt kjørt Hugo til hotellet i Kr.sand.

Samme opplegg i morgen, og da skal jeg i tillegg prøve å få stukket innom Frydi med fam. i Søgne etter kurset kl 19. :-)

Testet før i dag å lage innlegg via MMS og de kan sees under her. Fikk ikke tatt bilde av Bel Canto in action, så satser på å få tatt det i morgen!

Nå er penkjolen tatt på og jeg skal joine min bedre halvdel i et bursdagsselskap! DobbeltPUH!

2 kommentarer:

  1. Super med handler kursus hos Hugo håber du har lidt trick at give af næste gang vi ses <3

    SvarSlett
  2. Ja det var er veldig bra kurs! Hadde glemt så mye fra Del 1, så nå MÅ jeg huske. Men det viktigste er å ikke stresse i ringen. Og det gjør jeg...

    SvarSlett