lørdag 27. august 2011

Caprice Svensk Champion

For en FANTASTISK dag! På SKK Vastre sin utstilling i Ljungskil i dag ble Caprice beste tispe med CERT og Svensk Champion! På første forsøk! Nuch Seu(u)ch Adoreas Red Caprice!!! Hun følger i sin mors fotspor som også ble Svensk Champion på første forsøk og beste tispe og Bim mot samme hannhund (Renander's Key Claforino)for ett og et halvt år siden. Er så glad så glad i dag. Og så stolt av frøkna mi at jeg holder på å sprekke! Kun 2 tisper fikk CK og Caprice trakk det lengste strået!!

Vi har også med oss vår vakre unghund Adoreas Red Duke Dexter på svensketur. Grei trening for han, tenkte jeg, og meldte han på. Jeg har ikke sett han siden februar og jeg må si meg veldig fornøyd med utviklingen hans. Velbygget og kraftig kropp, og et HERLIG temperament! Hilde og co har gjort en flott jobb med han også. Veloppdragen og utrolig lett å ha med seg på tur. Gleder meg til å følge denne unggutten videre! Vi fikk trent litt på "stå" og løping i morges siden vi kom frem til utstillingsplassen sent i går. Han er veldig oppmerksom på mormor så han padlet når han løp i ringen for han ville bare se opp på meg. :-) Det slo dommeren ned på blant mange hunder i dag. Dexter ble nr 2 i unghundklassen. Dommeren likte Dexter veldig godt, og han fikk også skryt for at han var så kraftig bygget. Og jeg er mest fornøyd med at han var så glad og flink i ringen. Stod som en påle og lot seg undersøke av dommeren. Han har heller ikke sett meg på et halv år, og knapt vært i ringen før.
Så jeg er så fornøyd med Dexter i dag også!

Kun 2 hanner fikk CK i dag også, og det haglet med både blått og gult.

Blogger fra mobilen så ingen bilder og kun kort blogg nå. Ble ikke så mange bildene heller for det pøsregnet under utstillingen! Mer senere! :-)

God helg videre!

Glad-GT

1 kommentar: