torsdag 16. februar 2012

Travle dager!

Det er veldig travle dager her på Adorea for tiden. Etter en tid med sykdom er det nå skikkelig deilig å være i form igjen! Og da er det fullt program som vanlig! I helgen fikk vi ryddet ut det siste og vasket i leiligheten til Erik. Så nå er den klar for å selges! Da blir det snart enda en mindre ting å tenke på! Godt med alt som er gjort!

Mandag rakk jeg litt agilitytrening i Hundehallen etter jobb, før en gjeng flotte Ridgebacker inntok hallen for utstillingstrening før NKK Bø. Jeg er Ridgebackklubbens distriktsrepresentant i Agder og denne treningen var i regi av klubben. Jeg lekte dommer og alle skulle stilles seg opp og løpe for meg. Dagenes mest sjarmerende var selvsagt "mormors" gull  Barclay. Han kom og så på hvordan de store gjorde det. Har noen bilder, men de får komme senere!
Mea var med i bilen, og etter treningen fikk hun hilse på datter Almea og sønn Barclay. Helt utrolig hvor glad hun blir når hun ser igjen barna sine. Etter det bar det avgårde for å vaske siste rest i leiligheten.

Tirsdag gikk det nesten like i ett etter jobb. Besøke venninne Beate som har fått en liten Vemund på sykehuset, og bursdagsfeiring hos svigerfar og hundelufting.

I går gikk det enda mer i ett. Bursdagsfeiring hos mine foreldre (ja de har bursdag på samme dag begge to), og etter å ha spist god middag og kake durte vi avgårde for å rekke den uoffisielle vintercup'en i Agility med Lillesand Hundeklubb. 3 baner var god konkurransetrening for Caprice og meg. Ikke blitt mye trening i det siste. Disk i de to første banene, og den siste banen gikk nesten knallbra. Feilfritt helt til nest siste hinder. Det var slalom og da den også begynte veldig bra ble jeg selvsagt nervøs. Dette merket selvsagt Caprice og slurvet på de to siste pinnene. Jeg valgt å begynne slalomen på nytt og da ble jo ikke poengsummen så bra, men vi disket ikke. Knallgøy kveld! Det var 2 Tollere til der. Shanti (og Marianne) som vi kjenner, og Sherlock fra Lauvstua som jeg ikke har sett siden valpekassa. Han er bror til Jimmi som Caprice skal parres med. En herlig gutt.

I kveld er det agilitytrening igjen og i morgen bærer det avgårde for HUNDEHELG hos Stine (med Adoreas Red Camille) i Skien og NKK Bø. Gleder meg til å se igjen alle kjente!


Caprice i full fart i slalomen (fra i høst)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar