torsdag 23. februar 2012

ENDELIG løpetid på Caprice!!!!

Caprice er jammen meg en liten luring! Hun timet løpetiden bra nå! Parringsdaten med Jimmi blir i god tid etter Arwens fødsel (ihvertfall noen dager), og den forhåpentligvis kommende fødselen til Caprice blir en uke etter at Arwenvalpene har reist til sine nye hjem! :-) Og Capricevalpelevering blir akkurat til sommerferien! Perfekt, Caprice! Du er god!

Jeg skrev jo i gårdagens innlegg at jeg håpet Caprice og søster Camille synkroniserte løpetiden denne gangen siden Camille fikk i går morges, og jo i går kveld så jeg første dråpen. Følte meg ikke helt sikker på at jeg så riktig før jeg så mer i dag! Jippi, jippi, jippi!!! Gleder meg så sinnsykt til fineste Caprice skal få sine søte små!

Les mer om det kommende kullet vårt HER!






2 kommentarer:

  1. Men så gøy!!! Fineste Caprice og Viljas storebror!!! :)) Må jo bli et bra kull. :) Spennende fremover, lykke til!! :)

    SvarSlett
  2. Nu händer det mycket saker,så himlans roligt.Spännande att följa.Stor kram från oss i Ryssby

    SvarSlett