torsdag 2. februar 2012

Den løpetiden altså!

Når en går og venter på løpetiden er det vanskelig å planlegge noe. Jeg kunne f.eks. ikke melde oss på agilitykurset som er her i Arendal neste helg, for påmeldingsfristen var for lenge siden og plassene var ettertraktet og jeg hadde virkelig trodd at løpetiden hadde kommet før. Men så er det så at OM jeg hadde meldt på, så hadde sikkert løpetiden kommet. Så rett før påmeldingsfristen gikk ut for NKK Bø på tirsdag, meldte jeg på. Så nå kommer den sikkert!
Skjedde noe liknende når Mea fikk løpetid i høst også.

Her ligger Caprice og koser seg i sofaen etter basing i snøen i går:

NUCH SEU(U)CH Adoreas Red Caprice



2 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at løpetiden snart kommer. Utrolig at hun ikke har hevet seg med noen av de andre...

    SvarSlett
  2. Hehe..har samme "problemet" jeg også! ;) Ville vært på AG kurset neste helg med Geir og Ann Karin, men jeg venter også løpetiden på Aida.. Phoebee skulle egentlig ha løpt for snart 1 mnd siden, og hun drar Aida med seg rett etterpå, men Phoebee har ikke begynt enda.. Men tror Aida nærmer seg, gleder med såååå til valper i hus igjen!! Men typisk at det drøyer når man skal parre og planlegge.. ;)

    SvarSlett