torsdag 23. februar 2012

Sko og film

Dumme dumme kjøpesentre som sender ut sms'er om at det er 70% avslag på en mengde damestøvletter! Min sarte shoppingsjel klarer jo ikke motstå slike fristelser. Var bare å ringe og beordre venninne-Kristine innom også! Har vel aldri opplevd at hun har vært så kjapp før! Gøy!

Jeg kom hjem med disse:




Veldig gode å gå i! El Naturalista er dyre, men på salg ble de jo "nesten" gratis! :-)


Og disse Vagabond skolettene ble jo ihvertfall nesten gratis, så de måtte jeg også ha (fnis):




I tillegg fant jeg et par utstillingssko, men de var ikke på salg. Jeg er alltid på jakt etter gode sko til det formålet. Ikke lett. De må ikke ha hel, de må ikke være glatte og de må sitte på når en løper. Ballerinasko sitter som regel ikke godt nok. De jeg fant var av merket Gabor, og som en tøffel å ha på. Spent på å teste de ved neste anledning. Blir vel en stund til.


Jeg må også anbefale en veldig morsom film. Action/komedie/romatikk stod det, og den kunne jo passe greit tenkte vi når vi skulle en gjeng på kino i går kveld. Erik og gutta storkoste seg, og det gjorde vi jentene og, så den passer de fleste. Det første Erik sa når den var ferdig var om vi skulle se den samme på ni-kinoen rett etterpå og! ;-) Filmen heter "This Means War" og les mer om den HER!



 



Nå er det straks klart for Agilitytrening. Den siste på veldig lenge ifølge hemmelighetsfulle Caprice ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar