torsdag 2. februar 2012

Shoppingblogg

Når en ikke er i form, og shoppingabstinensene kommer over meg, så er det fristende å shoppe på nettet. Har klart å motstå det til nå, men HER er linker til mange gode sider.

Butikken Funky Ballerina har mye som frister! Og nå er det salgt der også! Angrer enda på at jeg ikke kjøpte disse mens de enda hadde de i min strørrelse. Og finner de ikke noe sted i min størrelse. Si fra om noen vet om de i str 36!




Ahh, det er tungvindt å være skoholiker! Liker det ikke! At jeg skal bli så lykkelig for et par nye sko/støvletter! Ikke bra!

Jeg har jo før beskrevet min yndlingsskobutikk i Tvedestrand, Stranna Sko. En helg i midten av januar hadde jeg besøk av en venninne fra Oslo, og henne måtte jeg jo ta med til Tvedestrand. Og der skal jeg si hun fikk shoppet. 4 par kom hun ut med! Så er ikke bare i storbyene de har det! :-)

Sommerbilde av Stranna Sko



Inne i butikken Stranna Sko i Tv.strand. Jeg har hjulpet innehaveren Siw med å finne ting til interiøret. Metallplatene i bakgrunnen bl.a. Det var kjempegøy, og det har blitt så fint der.


Tvedestrand har også et par flotte butikker til. På Linns Lille Lykke (link) shoppet vi også litt. Jeg en strikket kjole, og en beige duk med hvite stjerner til kjøkkenbordet. Jeg har sjelden vært så fornøyd med en duk! Stas!



Og for ikke å snakke om Lady Sting (ingen nettside). Der har de så sinnsykt mye fine klær! Ikke noe kjedebutikk nei! Der fikk vi shoppet der! Eller mest hun da. Jeg litt. Et bærfarget ullskjerf fra NoaNoa bl.a. Omtent alt var på salg i hele butikken!
Kjenner jeg snart må tilbake til Tvedestrand igjen!

Det er vakkert i Tvedestrand! Må bare legge inn et siste bilde fra gågata! Jeg gikk på gymnaset i Tvedestrand, så har mange gode minner derfra!







2 kommentarer:

  1. Åh, nå fikk jeg skikkelig Sørlandssommer-abstinens! Kjenner det må bli en husmorferie til Blåbærsvingen når tiden er moden for det. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hadde vært stas! Da blir det nok heller til blåbærskogen, i såfall! ;-) Om noen år....
    Klem

    SvarSlett