tirsdag 23. oktober 2012

Trøtt i trynet!

En skulle trodd at etter den "Heftige dagen" i går med så mye program og aktivitet skulle gjøre at jeg sov godt i natt, men neida! Lys våken gjennom hele natten. Tok en tur opp og ryddet på badet og fant ullarbeidsgenseren som Erik lette etter i går morges, og trodde at nå, 03:30, skulle jeg få sove. Men nope. Sovnet vel nærmere kl 06, og var mildt sagt rimelig ødelagt når klokka ringte. Gikk heldigvis greit når jeg først kom på jobb, men matlysen er ikke på topp så blogger nå i lunsjen! :-) Så blir nok ikke noe yoga etter jobb i dag, blir å finne senga fortest mulig!

Når en ligger slik og ikke får sove er Iphonen god å ha. Da slipper jeg slå på lyset og forstyrre den sovende kjæresten når jeg vil lese på senga. Jeg fikk gjennomgått en del favorittblogger. For de som ikke følger motebloggen til Camilla Phil, så er den verdt å sjekke ut. Link HER!
Ellers går det mye i interiørblogger for tiden. Er jo mye som må bestemmes og tenkes på nå når vi bygger hus. Kom gjerne med tips til gode interiørblogger!

Instagram er også veldig stas for tiden. Fikk oppdatert meg på alt nytt der også i natt. Nesten som Facebook bare i bilder! I dag rundet jeg 100 følgere av profilen min @gunntove så det er artig. Ikke vært med så lenge, og ja det var faktisk en søvnløs natt i sommer jeg logget meg på der og lærte meg det første gang! ;-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar