fredag 26. oktober 2012

Hundehelg med valpeshow og agility

 
Omsider hjemme etter en lang dag på jobb, så handling til den nye hundegården vi skal sette opp ved nyhuset, og så grilling ved nyhuset, planlegging av ting i huset (el.punkter osv) og herlig besøk av Adoreas Red Gossip Girl og fôrvertene Vibeke og Maiken. Måtte jo trene litt med Gossip'en som skal debutere på valpeshow i morgen i Porsgrunn.
 
Det er Retrieverklubben som arrangerer utstilling i morgen, og både Gossip og søster Goldie skal debutere på valpeshowet. Tante Camille skal også stille på utstillingen. Gant skulle egentlig vært med, men de ble forhindret i å komme. Gleder meg til å se han også i ringen etterhvert.

Tollervalpene begynner kl 09 i ringen, og hold dere fast, det er 21 valper påmeldt!!! Må være rekord i Norge!? Kjempegøy!!! Når mamma Caprice var på den svenske Tollerspesialen i Sverige i 2009 så husker jeg det var 19 stk i hennes klasse, og det var jo vannvittig mange. Caprice vant forøvrig den klasse, med søster Cill som nr 2. Mimrebilder:
 
 
Caprice på den svenske Tollarspecialen 09!

 
 
 
Caprice nr 1, og Cilla nr 2 av 19 valper!
 
 
Gøy med mimrebilder! Nå er det en ny generasjon som skal debutere i ringen! Tiden flyr!
 
 
Når valpeshowet er ferdig reiser jeg videre til Stokke, og Gi Labb Hundesenter sitt videregående Agilitykurs! Det er i utgangspunktet Cola som skal på kurs, men jeg får ha med Caprice også. Glede meg vannvittig! Kurs både lørdag og søndag!
Vi skal campe hos Stine med Camille i Skien så det blir ekstra stas!
 
Nå må vi snart finne senga! Pakke litt ulltøy og slikt til en helg utendørs!
 
Her ser dere selskapet jeg har i sofaen i skrivende stund. Erik er fortsatt på nyhuset og jobber. En trøtt Cola og Caprice som har lekt og herjet lenge lenge utenfor nyhuset i ettermiddag/kveld:

 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar