torsdag 4. oktober 2012

Høstferie

 
Det er ikke noe som heter høstferie for meg, så da er det godt at noen av hundene får høstferie :-)
 
Etter lydighetskurset på mandag reiste Cola til mamma Arwen og Merete på høstferie. Der koser de seg med lange, sløve morgener og lange turer på dagene.
I går var de på skogtur med søster Chloe og tante Almea. Småjentene hadde herjet så i den våte skogen at de var fulle av søle. Merete kunne fortelle at rare Cola nøt en varm dusj etterpå. Hun hadde lagt seg ned i dusjen og søkt etter den varme vannstrålen med hodet. :-)
Fra i dag til i morgen skal Cola, Arwen og Merete på fjelltur med vår lille Tollerfrøken Gossip og Vibeke. En stor herlig Adoreafamilie!!!
 
 
Mamma Arwen koser seg under dyna med datter Cola
 
 
Mormor Mea tilbringer høstferien på fjellet med Tonje og familien:
  
 


 
 
 
 
Troja og Caprice må være med meg på jobb og ellers hva jeg finner på. Her er Troja med på malekveld hos Kristine i går kveld:
 
 
 
 
 
Fendi sin familie er på dagstur til Sverige i dag, så i morges hentet jeg henne på vei til jobb. Hun ble vill av glede når jeg låste meg inn og hentet henne. Søte snuppa.
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar