mandag 22. oktober 2012

Heftig dag!

For en heftig dag!
Etter å ha ligget syk siden tors ettermiddag var det bare å bite tennene sammen i dag for i dag var det mye på programmet.

Først en tur til legen, så rett i jobbmøter, så innom Gromstad Auto for bakluka på bilen ville plutselig ikke opp. Og der inne satt jo Cola og Troja. De måtte ha bilen til i morgen så da var det bare å organisere billåning og transporter til den og jobb. Godt jeg solgte A6'en den gangen til pappa, så jeg kan låne den når jeg trenger! :-) Så tilbake på jobb.

Så rett på utstillingstreningen jeg arrangerte for første gang i dag. Jeg er helt overveldet over hvor mange som meldte seg på! Jeg satte tak på 16 stk for tenkte prøve med det antallet denne første gangen. Og måtte si nei til fler... Folk meldte interesse fra Søgne til Bamle, så tydelig at det er et sårt trengt tilbud. Knallgøy! Jeg hadde en blandig av teori og praksis.

Så reiste Adoreanerne Maiken, Vibeke, Elin, Andre, Camilla og jeg ut å spiste. Kjempekoselig! Hadde jo ikke rukket å spise middag etter jobb. Elin, Andre, Camilla og jeg skulle jo videre en drøy time etterpå til siste kurskveld med Amokk Hundeskole!

Så etter kurs der i 1,5 time, innom huset å se hvor langt Erik og snekkerne er kommet og handle mat er jeg endelig hjemme! Har akkurat rukket å melde Adoreanerne til Dogs4All før fristen gikk ut, og nå er det kveldsmatlaging til Erik kommer hjem fra huset! Pust ut!!

Kanskje litt i overkant heftig dag når kroppen ikke er helt på topp, men som det herlige bildet nedenfor sier:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar