onsdag 24. oktober 2012

Bilen og kinoen Savages!

Etter en omtrent helt søvnløs natt, tenker jeg nå å sitte litt oppe (kl er nå 01) før jeg legger meg i kveld. Kanskje jeg blir så trøtt at jeg sovner? Orker ikke en natt til, eller rettere sagt en dag til så trøtt i trynet!

Når arbeidsdagen var over hentet jeg Adoreabilen på verkstedet.




Jeg skrev i går at bakluka plutselig ikke ville åpne seg. Litt kinkig når Cola og Troja satt i burene sine bak. Vi fikk åpnet døra innvendig, (tungvindt for måtte åle seg under burene...) så de fikk komme ut. Gromstad Auto var svært så serviceinnstilte og tok inn bilen på dagen. Det var driveren som var ødelagt så den måtte bestilles, så derfor måtte de ha go'bilen over natta.
De sa de også ville oppgradere motoren når den første var inne. Jøsses, sier jeg bare. Skulle tro det var PC'en som var inne til service ;-)
Jeg har også hørt en ulyd når jeg svinger, og siden det samme gikk på den forrige AdoreaTransporteren så kjente jeg igjen lyden som fjærbenslageret. Verkstedmannen kikket litt rart på meg i går når jeg la ut om at jeg trodde de måtte skifte fjærbenslageret. MEN han kunne konstatere at de også hørte lyden, og at den nå var skiftet! God service, og GLAD alt dette gikk på garantien!

Så var det hjem og sove litt. Hundene fikk sove i senga, og de var strålende fornøyd med det ;-) Kvalitetstid med en stk trøtt mor. Lover at det blir lang tur i morgen! Men tror de var enda litt slitne etter maratondagen i går de og. Lærer inn apportering på Cola nå (kurset i går kveld) og det blir hun sliten av. For hun må tenke så veldig! Herlig når du ser hun skikkelig tenker, og endelig lyset går opp og "JA, jeg skal levere leken i handa på mor, ja"! ;-)

Og nå i kveld har vi vært på kino! Godt for kjæresten å ta en litt tidligere kveld fri enn normalt for tiden. Han jobber på huset til sene kveldene.
Vi så Savages! Knallbra. Litt brutal, men veldig veldig bra!


 
 
 
 
 
 
 
Skal bare svare på et par mail til, så er det senga. Krysser fingrene for en god natts søvn!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar