fredag 6. januar 2012

MyDog 2012

I går og i dag har den store MyDog utstillingen i Gøteborg gått av stabelen. Jeg har vært der 4 ganger de siste 5 årene og har skikkelig abstinenser for ikke å være der i år. Men med verdens søteste 5 ukers valper hjemme så ville jeg heller være hjemme med de. Tiden går fort nok som den gjør med de.

Men Adoreanere og våre etterkommere var heldigvis på plass og forsvarte æren! Fra før så har vi hentet 3 championat på MyDog (Kimba, Alpha og Bailey) så vi har mange gode minner derfra.

Adoreas Red Daria ble nr 4 i Åpenklasse i går, og i dag slo hun til og ble nr 3 i Åpenklasse med CK! Juhuu! Bilde av henne finner dere i gårsdagens blogg, og her er ett fra MyDog i fjor:

NUCH Adoreas Red Bel Canto sin datter, Mountain Tollers Surprising Tiili, ble i dag BIR med CERT og CACIB! Wohoo! I fjor ble hun BIR-valp  x 2 på MyDog. Her er bilde av henne fra i fjor når jeg var der og heiet på henne:



Adoreas Red Bossanova at Nortorps sin sønn, Nortorps Big Heart Bingo af Forro, ble i går BIR-valp på sin debut! I dag ble han 2. beste hannvalp og bror Nortorps Big Winner Bugg af Forro 4. beste hannvalp.


Bingo

Buggie

For 4 år siden ble mamman deres, Bossanova, BIR-valp med meg som handler på samme utstilling. Mimre mimre. Bilder HER og ett her:



Jeg er SÅ stolt av Adoreabarnebarna, og Daria selvsagt! Neste år skal jeg! :-)

Måtte mimre litt til så HER er bilder fra 2010, og HER fra 2008.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar