fredag 13. juli 2012

Helgen


Oi som ukene flyr! Nå er det ny helg, og jeg har enda ikke lagt ut dette innlegget fra forrige helg. Vel, her kommer det!

Fredag var jeg så heldig å få låne hagen/parken til Aud, og alle hundene ble luftet der!

Her er alle Tollertrollene:

De tre valpene som enda ikke hadde reist til nye hjem: Adoreas Red Goldenbamse, Geotellus og Gant. Og feriegjeste Dexter og mamma Caprice. RR'ene løp etterpå, men tok ikke noen bilder av de for det begynte å regne. Takk til Aud for lån av hage!


Lørdag var vi invitert i bryllup til et vennepar av Erik. Fine Merete og Petter og sønnen William:




Et veldig fint bryllup som ble holdt på Østerhus Panorama i Grimstad. Perfekt ramme rundt dagen.

Forretten:




Siden mamma skulle passe alle hundene/valpene fant jeg ut at det var best å ta med Cola så det ikke ble så mye for henne. Cola koste seg i bilen, og ble luftet i alle pauser. Etter middagen tok jeg henne med på en lang gåtur ned til vannet og stranda.


Cola koser seg i buret i bilen






Og her er bilde av Erik og meg:





Og sist men ikke minst, kakebordet:

Nam!!!!




Søndag var det nydelig sol og jeg rakk en liten tur ned på brygga på Flosta mellom leveringen av Goldenbamse og Gant. Deilig med litt sommer, men den solbrentheten har jeg slitt med hele uka:



Beste sted på jord. Total avkobling for meg!


Cola har sneket seg opp i solsenga mi!


Siden disse 2 frøknene har fått løpetid:

Troja og Mea poseres i løpetispebuksene sine


... ble jeg nødt til å sette sommergjesten vår, Dexter, igjen på Flosta hos mamma. Så nå koser han seg der.


Etter at Gant var reist reiste vi til Tvedestrand med Cola. Merete er en engel og passer Cola denne uka så det blir mye tid til sosialisering av Geotellus som skal bli til neste onsdag før han reiser til Finland.
I Tvedestrand fikk alle en real lekestund før vi reiste hjem. Knallgøy å se 7 Adoreanerne leke sammen og ha det så fint:


Caprice, Mea, Arwen, Cola, Almea og Chloe

Geotellus, Mea, Almea, Chloe, Cola og Arwen

Tok dette nydelige bildet av Helle (Almea og Chloe) og lille Geotellus mens vi var i Tv.strand:





En herlig helg!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar