mandag 23. juli 2012

Cola - Shopping Girl

Første dag i ferien! Deilig!
Etter at Erik og jeg var i banken i morges tok jeg med Cola på en sosialiseringstur i sentrum.

Utstyrt med kjøttkake i lomma, skulle vi overse alt av hunder og folk. Bare se nysgjerrig på de, og så heller kontakte meg. Orker ikke en hund som skal bort til alt og alle. Og er utrolig masse folk som ikke setter pris på en stor, glad hilsende hund. Og Cola var så flink!
Vi møtte bl.a en familie med en liten Shetland Sheepdog valp (på 4 mnd) som bjeffet iltert på oss. Den var nok usikker, og den bjeffet og bjeffet. Mor i familien kom bort og så helt hjelpesløst på Cola som satt så fint ved siden min. "Hvordan gjør du det?"

Cola må jo tidlig krøkes skal god shoppinghund bli, så hun var med meg inn i masse butikker og tilogmed prøverom:


Cola utenfor C'la vie


I prøverommet på Albertine. Strikkejakka ble med oss hjem!


Utenfor TamTam Interiørbutikk


I skobutikk



2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg veldig nysgjerrig, er det vanlig at man får lov å ta med hund inn i butikker i Arendal? :)

    SvarSlett
  2. Hei. Ja en kan jo i utgangspunktet ta med hund inn i alle butikker som ikke selger mat, eller som ikke har "hund forbudt" klistremerke på døra. Jeg er veldig påpasselig med å ta hensyn til at de ikke kommer nær varer, en glad logrene hale kan rive ned ting etc, og at de ikke snuser/kommer for nær på andre kunder da mange er redd hunder.

    SvarSlett