søndag 11. november 2012

Sykurs og mer hustanker

I ettermiddag har jeg vært på dag 1 av 3 kvelder på sykurset: "Design og sy ditt eget skjørt" på Pigetorvet i Arendal. Jeg kjøpte symaskin i sommer, og har ikke rørt den for kan absolutt ingenting! Ikke sydd siden barneskolen!
Når jeg så de skulle arrangere et par kurs så meldte jeg meg på begge. Ett nå, og ett om 2 uker.
Snakk om å tenke fra begynnelsen. Vi skulle måle på oss selv og lage et mønster som vi skal kunne lage mange forskjellige skjørt ut fra. GØY!!!!
Spent på fortsettelsen.





Har også funnet ut at jeg må rundt og sjekke ut flere typer golv til stue/kjøkken. Ikke mye tid de neste dagene til det mellom jobb og sykurs. Og ny utstillingstrening onsdag. Og yoga tors. Hmm, må være effektiv. Fredag har jeg tid, men det meste må vel være bestemt innen da.

Var oppom huset i kveld og der var de i full sving med å male gangen! Blir lekkert!!!
På det "lille" badet i 1.etasjen la jeg igjen fliseprøvene (se bloggen i går) som vi har bestemt oss for, og jeg skisserte opp hvor mosaikkflisene skulle være osv. Så blir det lettere å forklare for flisleggeren via telefon i morgen når han er på huset og jeg er på jobb.

Vi har også bestemt oss for tapeten så den ringer jeg inn og bestemmer i morgen. Godt med alt som er bestemt.

Nå må jeg lage en god middag til kjæresten som snart kommer hjem etter en lang dag på nyhuset. Fløtegratinerte poteter og biff står på menyen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar