onsdag 7. november 2012

Gossip's store dag

Forrige lørdag var det klart for den årlige Retrieverklubbutstillingen i Porsgrunn. Fra oss var Adoreas Red Gossip Girl, Golde og Camille påmeldt. Jeg skulle videre på agilitykurs med Cola i Stokke, så meldte bare på Gossip i valpeklasssen for regnet ikke med jeg rakk å stille noen voksne.

Det var rekordmange valper påmeldt. 21 stk! Flere enn voksne. Det var 17 stk i 4-6 mnd klassen, og 4 stk i 6-9 mnd klassen.

Lille Gossip debuterte i stor stil og gikk hele veien og ble BIR-valp av alle de 17 valpene!!! Fôrvertene stod med stolte tårer i øynene og jeg jublet! :-)

Her er den flotte kritikken:

Meget harmonisk- i godt nok hold, herlig driv, parallell fram og bak, vakkert hode med rasetypisk uttrykk, herlig hals, godt vinklet fram og bak, korrekt pels og bitt, særdeles velvist!




 
 
Goldie og Linn debuterte også, og de var første gang for de begge! Goldie er også utviklet seg til å bli en utrolig fin tispevalp, så det blir spennende å følge henne også. Goldie ble nr 5 av tispevalpene i 4-6 mnd klassen! Kjempebra debut!

Når jeg var ferdig i ringen bar det rett ut for å knipse et par bilder, og så sette seg i bilen for å reise til Stokke og GiLabbs agilitykurs.
 
De flinke fôrvertene ble igjen til BIS-finalen, og Maiken stilte henne der for første gang, og hun ble jammen meg Best in Show 2 - valp!!! Ikke verst!!!
 
Stine jobbet hele dagen på utstillingen, men rakk å ta bilder for oss i valperingen, og hun rakk stille snuppa si, valpenes tante Camille. Hun fikk en Excellent! Knallbra!
 
HER er et album med bilder fra valpene!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar