torsdag 3. november 2011

Torsdagsoppsummering

Denne uka har vært travel som de fleste andre uker. Travelt på jobb og travelt på ettermiddagene/kveldene. Men sånn jeg liker å ha det. :-) Skulle bare hatt noen flere timer i døgnet...

Tirsdag kveld fant jeg frem malesakene og tilbragte kvelden hos venninne Kristine. Tror faktisk ikke jeg har malt siden jeg fikk Caprice, sånn er det med travle Tollere i hus ;-) De er krevende, altså! Fantastisk gøy å begynne å male igjen. Malte mye før.

I går gikk vi tur med Annette og Ridgebacken Sali. Mea ville helst være hjemme med magen sin, så hun slapp, men Troja og Caprice fikk seg en real løpetur med kjekke Sali. Caprice var overlykkelig over å klare å fyre han opp og få han med på leken.
På kvelden var Erik og jeg på kino og så "Drive". Litt rar film. Likte den, men likte absolutt ikke slutten. Søndag kveld så vi nyfilmatiseringen av "Footlose". Herlig film en blir i godt humør av.

Nå etter jobb står en tur på den nyåpnende GMAX her i Arendal på plakaten med Erik. Etterpå har vi en treningsdate med Adoreas Red Embla, før vi skal innvie den nye Hundehallen. Først med Agilitycup, så Agilitytrening. En helaften med Agility med andre ord! Flere Adoreanere som kommer! Gleder meg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar