onsdag 5. oktober 2011

Kosekveld hos Adorea

Det har vært høyt tempo i det siste så i kveld har vi roet helt ned. Eller har vasket kjøkkenet og badet etter jobb, men etter det har det vært rolig. Mea, Troja og Caprice ligger krøllet rundt meg i sofaen. Sjelefred!


I går var vi på den ukentlige Agilitytreningen og jeg får ikke sagt hvor gøy jeg syns det er at vi er hele 5 Adoreanere som trener fast sammen nå. RR'ene Arwen og Almea. Og Tollerne Bel Canto, Caprice og Conrad. Vi skal trene ute i oktober også, men i november skal vi trene i den nye Hundehallen. Den er ikke ferdig enda, så er veldig spent på hvordan den blir.


Jeg har hentet en stor pakke med sminke og hudpleieprodukter fra Mary Kay på posten i dag og det er som julekvelden hver gang! Etter at jeg fikk prøve Mary Kay for 4 år har jeg kun brukt de produktene. Elsker de! Jeg ble konsulent på merket, og kjøper mest inn for venner og kjent. Og meg selv selvsagt. Om noen er nysgjerrig på Mary Kay produktene eller vil kjøpe noe er det bare å ta kontakt med meg! Link HER.


Ellers er jeg veldig spent på når Tollerfrøkna vår, Caprice, har tenkt å få løpetid. I følge syklusen er det i november/desember, men er jo vanlig at de henger seg på de andre tispenes løpetid. Heldigvis ser det ikke ut til at hun gjør det foreløpig. Håper hun snurper igjen litt til så det ikke blir for tett på de forhåpentligvis kommende valpekull. En utrolig vakker hannhund er valgt ut til vår fine frøken, og han skal vi snart avsløre! Spennende!!!


Madahiros Joyful Lioness by Gatsby og Rex Ventors Mea Adorea



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar