mandag 24. oktober 2011

2 gode nyheter

For en herlig dag!
Bilen min som jeg la ut for salg sent i går kveld er allerede solgt. Gikk på under ett døgn, og 2 ville ta den usett til og med. Ja, jeg satte vel for lav pris... Er ikke noen god selger altså... ;-)

Og vi har vært på en litt tidlig ultralyd med Mea i dag. Klarte ikke vente lenger! Og der så vi liv! Det er som sagt enda veldig tidlig så mye kan skje med at hun kan absorbere foster etc. Men nå er hun drektig! Kjenner jeg er så spent, og har vært så spent at jeg får ikke ned skuldrene helt enda. ;-)

Mens vi venter spent må jeg bare dele dette herlige bildet av Mea og sønnen Alhwin med dere:



4 kommentarer:

  1. Grattis!! Så spennende:):) nå er det bare vente og krysse fingrene for at alt går fint, og det gjør det! :):) gleder meg til helga:)! Vi har trent lydighet i dag, en fin økt og en sliten voffse, deilig:) hilsen Camille og Stine

    SvarSlett
  2. Gratulerer med både bilsalg og drektig Mea. :-)
    Jeg synes personlig nyheten om Mea var beast!!! ;-)
    Masse masse lykke til, og hold oss oppdatert med bilder nå da? :-D
    Klem

    SvarSlett
  3. Så bra! Gratulerer :) Gleder meg til valpekosing :)

    SvarSlett
  4. Å så gøy! Jeg kjenner igjen den spente følelsen. Gleden er stor for hvert "delmål" man kommer til, men man kan ikke slippe jubelen helt løs, for ting kan skje. :) Kos dere i ventetiden! <3

    SvarSlett