mandag 12. mars 2012

Sandvika

Da er jeg og mine kollegaer fremme i Sandvika! Jeg multitasker jo veldig for tiden, så jeg sov omtrent hele bilturen inn. Må på lading så ofte jeg kan nå.
Hotellet ligger rett over gata for Sandvika Storsenter, så vi rakk en liten sving innom der før de stengte. Gøy! Shopping er balsam for sjelen! Rakk bare kikke litt, så blir mer i morgen etter kurset. 2 lange dager med kurs står for tur, så godt å være opplagt til det.
Rapporten hjemmeifra er at Arwen har mye mer energi i dag og legger på seg jevnt og trutt. Utrolig at hun har nok mat til alle 12, og skjønner det tærer på så hun blir tynn.
Troja har okkupert sofaen og fanget til Eriks kamerat, Rune, så hun er strålende fornøyd med at han har filmkveld. Og Caprice sitter på Eriks fang som vanlig.
Mea er på besøk hos min venninne Karen. Så Mea og Karens datter, Helle 4 år, koser seg stort sammen. Skikkelig erteris!
Da er det straks natta her. Elsker å være på hotell! Slappet HELT av! Vanligvis ihvertfall, ikke helt fått ned skuldrene enda. Blir deilig med hotellfrokost i morgen tidlig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar