mandag 12. mars 2012

Hektisk ja!

Det går i ett for tiden! Skulle ønske døgnet har flere timer! Masse mail som må besvares (og konstant dårlig samvitittighet for det), men må prioritere å trene/lufte hundene og ta meg av valpene i tillegg til jobb. Og få tid til litt kvalitetstid med Erik innimellom. Føler jeg driver med multitasking hele tiden. Sluker maten til lunsj så jeg kan bruke resten av lunsjen til hundelufting. Nå er det jobbkurs i Sandvika som står på plakaten et par dager, så håper jeg får tid litt mailsvaring på kveldene.
Min mor er valpepasser, så jeg kan trygt reise bort er par dager. Gleder meg allerede vannvittig til å komme tilbake til de 12. De vokser og utvikler seg fra dag til dag nå. Øynene er nesten helt åpne nå, og de er vannvittig søte. Og tenk, hele 12 stk! Det går ikke helt opp for meg enda! Og 2 søte leverneser. Så spennende Nasse Nøff og Miss Piggy er kjælenavna vi har de på. Tolvbarnsmor Arwen er veldig tynn nå, det tar på kroppen å amme så mange. Jeg har kjøpt diverse tilleggsfôr, og det hjelper seg sakte men sikkert.
Og midt oppi alt så har Erik klart å selge leiligheten sin som jeg nylig skrev vi vasket ned. Og det ble budrunde før han rakk å kontakte megler. Gøy. Så slapp jeg å style den før billedtaking og visninger. Veldig populære de leilighetene og spesielt i den gaten.
Og sokkelleiligheten i huset mitt ble akkurat leid ut nå, det også gjennom kjente. Jeg sa det snart kom til å tasse masse valper på golvet over han, men det gjorde ingenting. Og at valpene kom til å innta hagen foran leiligheten. Nevnte vel kanskje ikke at det var hele 12 stk, men... ;-)

I helgen har Fendi vært hos oss, og det er så vittig å se hvor voksen storesøster Caprice blir når hun er her. Caprice ser på oss med store øyne når Fendi finner på noe sprell. "Får hun virkelig lov til det?" "Går det virkelig an?"
Masse nye bilder av våre vakre 12 i VALPEBLOGGEN! Deilig å ha hatt masse kosetid med de i helgen!



Live og Miss Grønn

Adoreas Ridged C... (Miss Orange).





3 kommentarer:

  1. Herlige bilder.må bare ta turen innom oss når du er i Sandvika:) men skjønner du har nok å gjøre ja:) flink!

    SvarSlett
  2. Sitter på med kollegaer så har ikke bil, men ta deg gjerne en tur i morgen ettermiddag. Kunne gått til på senteret. Spist kake og shoppet/skravlet?

    SvarSlett
  3. På.det hørtes kos ut:) men agilitykurset starter i Drammen hundepark i dag... Søren.får ha det til gode:)

    SvarSlett