mandag 19. desember 2011

E-kull pappa Ekiro

Kom over dette vakre vinterbildet av E-kullets pappa, NUCH Sunlit Ekiro Miramacs:




Jeg har jo hatt gleden av å handle denne vakre herremannen. Jeg er jo tross alt "svigermora hans" :-)
Han hadde ett cert fra før, da jeg overtok utstillingsbåndet i februar.

Det gikk strålende på debuten vår, og han vant åpen klasse og fikk cert på NRK Vestfold i begynnelsen av februar. Husker dommer Filip Johnson sa: "Han er fantastisk, hvorfor er han ikke allerede champion?"


Ekiro med cert-rosetten februar 11


På vår neste utstilling, NKK Kristiansand i begynnelsen av mai gikk det også vår vei. Nytt cert og da Norsk Utstillingschampion:


Ekiro med NUCH rosetten sin på NKK Kr.sand mai 2011


Jeg har også hatt gleden av å vise han et par ganger i championklassen med gode resultat. Her er fra NRK Øvrevoll i sommer. Ekiro blir alltid veldig giret og glad når han ser meg, og her kom han med et oksebyks! ;-) Herlig bilde og herlige minner! Det var en god dag, for denne dagen ble Capricen min Norsk Champion:


Ekiro og GT i ringen på NRK Øvrevoll juni 2011



1 kommentar:

  1. Oi! Tusen takk, svigermor GT. Min egen skryteblogg.. sukk ...Deilig følelse. Mange gode minner med GT, gitt og for ikke å snakke om sammen med søte Bijou og GT! Det var tider, det! Var vel akkurat 1 års tid siden, faktisk. Drømme, drømme... Også DE nydelige ungene det ble, også! Forhåpentligvis kan vi vise oss fram i ringen flere ganger. Lover et skikkelig oksebyks, da altså! Super-snutesuss til svigermor GT!

    SvarSlett