lørdag 17. desember 2011

Bursdagsfeiring

På torsdag hadde jeg bursdag. Som tradisjon tro hadde jeg tatt meg fri fra jobb. Samme hadde Erik så vi slappet av med god mat (Erik lagde pinnekjøtt) og kake og film hele dagen.


Av Erik fikk jeg en ekstern blits. Han har sett min frustrasjon med bl.a. å ta oppstilte bilder av valper innendørs hvor blitsen ikke lader fort nok. Blir spennende å se hvordan det er med en ekstern blits. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Her har vi testet det på Troja som lå og koset seg i sofaen (elsker det bildet):





Og her av Mea og valpene på kvelden. Må øve meg mer ja, for ble litt mørkt):




Fikk veldig mye fint! Alt fra hjemmestrikket Islender til gavekort på IKEA. Jeg er heldig!


Dagen etter ventet dette meg på kontoret mitt sammen med noen veldig fine ord i kortet :-) Utrolig hyggelig!




2 kommentarer:

  1. Gratulerer på etterskudd! Høres ut som en herlig bursdag. Misunner deg blitsen, altså! :)

    SvarSlett
  2. Utrolig greit med en slik ekstern blits. Den innebygde blitsen blir bare en fis i forhold. Erik er virkelig en kjernekar må jeg si, og tydelig utrolig glad i deg. Hørtes ut som en strålende bursdagsfeiring. Nydelig bilde av Troja, ser ut som hun smiler.

    SvarSlett