torsdag 27. september 2012

PC'en er tilbake!!

Hurra hurra hurra! Min kjære bærebare PC er tilbake, og frisk!
 
Det var vært et par nervepirrende uker nå uten PC'en sin. Jeg fikk plutselig virus på den (les HER) og fikk PC'en tilbake og var så fornøyd for PC'en kunne nå slås på igjen. Men den var tom!!! Min største frykt var jo at bildene mine skulle bli borte, for er farlig lenge siden jeg tok back-up.
Jeg durte avgårde dagen etter igjen med PC'en til Erling på DVShop og formelig tryglet på mine knær om at han kunne trylle de frem! Det var fredag ettermiddag for 2 uker siden. Og han klarte det!!! Han kunne uka etter fortelle at harddisken var gått med, så den måtte byttes. Så nå er den tilbake i tipp topp stand, og han har lagt inn bildene mine på den nye harddisken! O'lykke!
Det er ikke så mange programmene foreløpig, men holder på å installere nå, så snart kan jeg begynne å legge ut litt bilder igjen. Har jo ikke fått lagt ut bilder fra den fantastiske Adoreahelgen 2012 heller enda! :-) Eller Agilityhelgen vi nettopp hadde! Kommer!!!
 
 
Cola får være skrivebordsbakgrunn på den "nye" PC'en min. Og som dere ser, nesten ingen program ligger inne...


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar