tirsdag 11. september 2012

AgilityCola!

Helgen har Cola og jeg tilbrakt i Stokke, Vestfold, på nybegynnerkurs i agility hos GiLabb Hundeskole.
Rett og slett en utrolig gøy helg!

Siden hun er så ung som 6 mnd så fikk hun ikke hoppe, bare lære inn hindrene og få henne til å søke de. Ikke tvinge henne igjennom de. Men denne jenta elsket agility som sin mor Arwen, så hun tok alle hindrene på strak pote. Hun ruset gjennom pølsa uten å holde oppe enden, og hun ruset igjennom tunnelen med bøy på slutten.

Takk til Martine for nok et vellykket kurs! Anbefaler alle som har lyst til å begynne med agility til å ta nybegynnerkurset hos GiLabb. Det tar meg drøye 2 timer hver vei, men er så verdt det! Jeg kjørte frem og tilbake begge dager. Gikk flere kurs der i fjor også med Caprice. Og dere som bor på Østlandet har jo enda kortere vei!

Jeg fikk koselig besøk av Lotte & Sofia (som hadde Anweniola) og Bente & Compis (bror til Cola) mens kurset holdt på. Viktig og  koselig å treffe litt valpekjøpere når jeg er på den kanten!






Bildene er tatt av Pernille Haugen og Emil Rommetveit.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar