fredag 30. august 2013

Strikking

Det er hektisk om dagen! 4 Ridgebackvalper er reist i nye hjem, 2 reiser i dag, og 3 på lørdag. Tollervalpene er flyttet hjem hit fra mine foreldre, og i tillegg arrangerer vi Adoreahelgen 2013 nå i helgen. Jeg bruker nettene til å svare på mail og oppdatere og skrive kontrakter og lage infopermer. Puh!

Og når alle valpene er levert, da skal jeg strikke! Og hekle! Og sy! Det er det jeg gleder meg mest til! Og det hadde jeg altså ALDRI trodd for ett år siden at jeg skulle si! Men nå er jeg altså hektet! På alt! Testet pjoning og hakking og sånn før fødselen, mens etter prinsen kom ut så er det blitt mindre tid til å teste ut annet enn strikking. Men gosh så mye jeg har å lære!
Dette er den første genseren jeg har strikket, og det eneste strikkeprosjektet jeg så langt har blitt ferdig med. Med heklet kant øverst :-D



Den er fra Dalehefte 263. Jeg har strikket en del til, men mest for å teste forskjellige teknikker, lære meg øking, felling, rett/vrang osv. Ikke rørt strikkepinner siden barneskolen, så her må alt læres på nytt. Har 2-3 prosjekt på gang nå, og har mest lyst til å starte minst like mange til på likt. Vil lære alt på en gang!

Her er gullungen med genseren på:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar