fredag 3. august 2012

Sooool!

SOL! Det er så jeg nesten ikke tror det. Så den såvidt på mandag da vi var en hel dag i Dyreparken i Kr.sand. Ikke vært der siden jeg gikk i 6. klasse, og Erik har ikke vært der siden ungdomsskolen, så vi ble med venninne Bente med fam. når de skulle. Knallgøy dag! Men kaldt selvom sola var oppe!
Nå derimot virker det varmt ute og!!! Ble ganske sent i natt med skriving av diverse blogginnlegg fra forrige helg/uka som jeg måtte bli ferdig med, så sov lenge i dag. Nå er det opp og hoppe for det er SOL!!!! Og siste dag i ferien. Litt vemodig, men har det så fint på jobb at det bare blir hyggelig å komme tilbake til mandag.

På planen i dag er først et stopp på brygga vår i Flostafjorden for litt sårt tiltrengt soling, og så Treungenfestivalen!!! Gleder meg vilt til de gode gamle slagere som "Sing Halleluja", "Hello Africa", "It's my life", "Look who's talking", "One love" etc  når selveste helten fra min ungdom "Dr Alban" entrer scenen i kveld.




E-type og Return kommer også, så Merete (Arwen) og jeg skal nok få mimret masse fra vår ungdom i kveld! Gleder meg også vilt til å se Erik som er reist opp før, men jeg brydde meg ikke om å se de som var i går, så drøyer med å reise opp til i dag. Ha en fin dag i solen, folkens!!!!




1 kommentar:

  1. Åh, for en herlig blanding! Kos dere tilbake på 90-tallet! :)

    SvarSlett