tirsdag 7. september 2010

Snart høst!

Hei alle sammen!
Siden bloggworld er nede for tiden, og bloggtown også er ganske så ustabilt, tester jeg ut denne inntil videre.


De siste to helgene har det vært nydelig vær og vi har vært mye ute på tur. Forrige helg: Se bilder
HER! Og denne helgen: Se bilder HER!

I går var den aller første fra D-gjengen i ringen og Diesel ble BIR og BIG-2 valp på Hundorp. Grattis. Ferskt bilde av vakringen som begynner å bli stor gutt:



Forrige lørdag tok denne vakre gutten sitt første cert bare 13 mnd gamle! Grattis Adoreas Ridged Alhwin med eiere!

Ellers er vi bitt av Agilitybasillen. Helgen for 2 uker siden deltok Caprice, Arwen og Almea på klubbens nybegynnerkurs. Både hundene og vi syns dette var knallgøy! På onsdag skulle vi prøve oss på klubbens bronsemerke, men det endte opp med at vi klarte både bronse, sølv og gull. Det er tre forskjellige baner hvor vi må klare oss igjennom med noen vegringer og feil, men selvsagt ingen disk. På kurset hadde vi hatt de i bånd for det meste, så på merketakingskvelden hadde vi egentlig ikke noen forventninger om at de skulle gå så bra uten bånd.
På lørdag var vi igjen på klubbhytta og trente agility i nesten 3 timer. Arwen kom også, og det er så gøy å trene med andre Adoreanere. Mea ble som alltid glad for å se igjen datteren sin og de lekte og herjet etter treningen.

Caprice er også godt igang med lydighetstreningen etter sommeren og jeg håper jeg kan fortsette å synes dette er morsomt. Har gått lei noen ganger før, men håper og tror at Caprice og jeg kan få det til å være gøy lenge nå. :-) Var veldig gøy på lydighetskurset med Per Gylland som instruktør nå i kveld og. Han dirigerte oss et par lineføringsrunder nå på slutten og jeg kjenner jeg blir nervøs bare det likner konkurranse, men gøy er det nå. Og Capricen til mamsen var kjempeflink.

GT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar